Αλλαξε ο τροπος αποζημιωσης

Αλλαξε ο τροπος αποζημιωσης

Άλλαξε ο τρόπος αποζημίωσης των γνωματεύσεων ειδικής αγωγής.

Κακοι βαθμοι στο σχολειο; Υπαρχει εξηγηση!

Κακοι βαθμοι στο σχολειο; Υπαρχει εξηγηση!

Γράφει η κα Ελένη Ίλεμαν σε συνεργασία με την επιστημονική ομάδα της ΚΙΝΗΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ ΠΑΙΔΙΟΥ

2 Απριλίου: Παγκόσμια Ημέρα Αυτισμού

2 Απριλίου: Παγκόσμια Ημέρα Αυτισμού

Τα βασικά συμπτώματα του αυτισμού είναι:

  •  προκλήσεις κοινωνικής επικοινωνίας και
  •  περιορισμένες, επαναλαμβανόμενες συμπεριφορές.

Τα συμπτώματα του αυτισμού μπορεί να:

  •  ξεκινούν από την πρώιμη παιδική ηλικία (αν και μπορεί να μην αναγνωρίζονται)
  •  επιμένουν και
  •  παρεμβαίνει στην καθημερινή ζωή.

Οι εξειδικευμένοι πάροχοι υγειονομικής περίθαλψης διαγιγνώσκουν τον αυτισμό χρησιμοποιώντας μια λίστα ελέγχου κριτηρίων στις δύο παραπάνω κατηγορίες. Αξιολογούν επίσης τη σοβαρότητα των συμπτωμάτων του αυτισμού. Η κλίμακα σοβαρότητας του αυτισμού αντικατοπτρίζει πόση υποστήριξη χρειάζεται ένα άτομο για την καθημερινή του λειτουργία.

Πολλά άτομα με αυτισμό έχουν αισθητηριακά προβλήματα. Αυτά συνήθως περιλαμβάνουν υπερβολική ή ελάχιστη ευαισθησία σε ήχους, φώτα, αφή, γεύσεις, μυρωδιές, πόνο και άλλα ερεθίσματα.

Ο αυτισμός σχετίζεται επίσης με υψηλά ποσοστά ορισμένων παθήσεων σωματικής και ψυχικής υγείας.

Προκλήσεις κοινωνικής επικοινωνίας
Τα παιδιά και οι ενήλικες με αυτισμό έχουν δυσκολία στη λεκτική και μη λεκτική επικοινωνία. Για παράδειγμα, μπορεί να μην κατανοούν ή να μην χρησιμοποιούν σωστά:

  • Προφορικός λόγος (περίπου το ένα τρίτο των ατόμων με αυτισμό είναι μη λεκτικοί)
  • Χειρονομίες
  • Οπτική επαφή
  • Εκφράσεις του προσώπου
  • Ο τόνος της φωνής
  • Εκφράσεις δεν προορίζονται να ληφθούν κυριολεκτικά

Οι πρόσθετες κοινωνικές προκλήσεις μπορεί να περιλαμβάνουν δυσκολία με:

  • Αναγνώριση συναισθημάτων και προθέσεων στους άλλους
  • Αναγνώριση των δικών του συναισθημάτων
  • Έκφραση συναισθημάτων
  • Αναζητώντας συναισθηματική άνεση από τους άλλους
  • Αίσθημα υπερέντασης σε κοινωνικές καταστάσεις
  • Εναλλαγή στη συζήτηση
  • Μέτρηση προσωπικού χώρου (κατάλληλη απόσταση μεταξύ των ανθρώπων)

Περιορισμένες και επαναλαμβανόμενες συμπεριφορές

Οι περιορισμένες και επαναλαμβανόμενες συμπεριφορές ποικίλλουν πολύ σε όλο το φάσμα του αυτισμού. Μπορούν να περιλαμβάνουν:

  • Επαναλαμβανόμενες κινήσεις του σώματος (π.χ. λίκνισμα, φτερούγισμα, περιστροφή, τρέξιμο εμπρός και πίσω
  • Επαναλαμβανόμενες κινήσεις με αντικείμενα ( π.χ. περιστρεφόμενοι τροχοί, τίναγμα ραβδιών, ανατροπή μοχλών )
  • Κοιτάζοντας επίμονα τα φώτα ή τα αντικείμενα που περιστρέφονται
  • Τελετουργικές συμπεριφορές (π.χ. ευθυγράμμιση αντικειμένων, επανειλημμένα άγγιγμα αντικειμένων με καθορισμένη σειρά )
  • Στενά ή ακραία ενδιαφέροντα σε συγκεκριμένα θέματα
  • Ανάγκη για σταθερή ρουτίνα/αντίσταση στην αλλαγή (π.χ. ίδιο καθημερινό πρόγραμμα, μενού γευμάτων, ρούχα, διαδρομή προς το σχολείο)
Γιατι το παιδι μου δυσκολευεται στο σχολειο;

Γιατι το παιδι μου δυσκολευεται στο σχολειο;

Γράφει η κα Ελένη Ίλεμαν σε συνεργασία με την επιστημονική ομάδα της ΚΙΝΗΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ ΠΑΙΔΙΟΥ

Σεμινάριο για το σύστημα Theratogs

Σεμινάριο για το σύστημα Theratogs

Είμαστε στην ευχάριστη θέση να σας ανακοινώσουμε πως στο θεραπευτήριο μας στις 12/2,

ΔΙΕΘΝΗΣ ΗΜΕΡΑ ΑΤΟΜΩΝ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΑ (3 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ)

ΔΙΕΘΝΗΣ ΗΜΕΡΑ ΑΤΟΜΩΝ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΑ (3 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ)

Η Διεθνής Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία (3 Δεκεμβρίου) είναι μια διεθνής εορτή που προωθείται από τα Ηνωμένα Έθνη από το 1992.

Covid-19

Covid-19

Με γνώμονα την προστασία της υγείας στον χώρο μας και την αποτροπή διασποράς του κορονοιού SARS-COV-2 ακολουθούμε πιστά το ειδικό πρωτόκολλο υγειονομικού περιεχομένου κατά την λειτουργεία μας.

Asperger

Asperger

Το σύνδρομο Asperger, ή Asperger, είναι μια διάγνωση που χρησιμοποιήθηκε στο παρελθόν στο φάσμα του αυτισμού.